Kontakt oss

Kan vi hjelpe deg med noe? Her finner du kontaktinformasjon og kundeservice, og muligheten til å gi oss tilbakemeldinger. Du finner også informasjon om hittegods.

  • Gjenglemt bagasje som blir funnet om bord i toget vil bli sendt til hittegodskontorene våre i Oslo, Bergen, Trondheim eller Stavanger.

  • Ta kontakt med oss om du ønsker å klage på et kontrollgebyr, eller om du ønsker å gjøre endringer på betalingen av et gebyr.

  • Ta kontakt med oss om du vil søke om prisavslag, eller erstatning for utlegg til alternativ transport i forbindelse med forsinkelse eller kansellering.

  • Har du en tilbakemelding til oss eller ønsker du å ta kontakt om en reise du har gjort med NSB?

  • Ta kontakt med kundesenteret om du har et spørsmål til NSB om ruteinformasjon, kjøp av billetter eller andre henvendelser.

  • Vi ønsker å gi deg så god og relevant informasjon som mulig. De som velger å si ja til å motta våre nyhetsbrev, får aktuelle nyheter og tilbud før alle andre.

  • Besøksadresse

    NSB AS
    Schweigaards gate 23
    0191 OSLO

  • Postadresse

    NSB AS
    Postboks 1800 Sentrum
    0048 OSLO

  • NSB Kundesenter

  • NSB Sentralbord